Dostawa i płatność

W zależności od rozmiarów przesyłki, zamówienia są realizowane przez DPD, Inpost Paczkomaty, AmbroExpress dla przesyłek gabarytowych i Globkurierem w przypadku palet.

Zamówienia złożone w sklepie internetowym do godziny 12 realizowane są tego samego dnia od poniedziałku do piątku.

Przesyłki DPD oraz Inpost paczkomaty dostarczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego, natomiast przesyłek gabarytowych AmbroExpress oraz palet to średnio 3-4 dni robocze.

Płatności realizujemy poprzez PayU, będącym jednym z najpopularniejszych i najbezpieczniejszych systemów płatności internetowych. Pozwala na opłacenie zamówienia zaraz po zakupie posiadającym konto w różnych bankach oraz blikiem. Status płatności można na bieżąco kontrolować. Informacje otrzymywane są mailowo.





 

Zwroty towaru

Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny nie jesteś w pełni zadowolony z zakupu chętnie udzielimy Ci pomocy, aby rozwiązać Twój problem, zadzwoń do nas pod 22 673 54 04 lub napisz na sklep@presim.pl

Zwroty bez podania ich przyczyny są możliwe w ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia.

W ramach zwrotu zwracamy 100% wartości zamówienia (koszt przedmiotu z wysyłką).

Prosimy o zapakowanie przesyłki tak, aby podczas dostawy nie została uszkodzona.

Przedmiot należy odesłać w stanie i kompletności takim jak w dniu odbioru zamówienia.

Wystarczy odesłać przedmiot do naszej siedziby na adres:
Presim.pl
Strażacka 39B
04-462 Warszawa

Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu. Formularz zwrotu towaru.pdf

Zalecamy skorzystanie z metody umożliwiającej śledzenie przesyłki zwrotnej.

Pieniądze są zwracane w terminie zwykle 1-2 dni roboczych od otrzymania towaru (UWAGA: w wypadku dokonania płatności kartą kredytową, zwrot kosztów może zostać dokonany nawet w terminie 5-14 dni roboczych.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu pieniędzy, jeżeli stan zwracanego towaru uległ zmianie w wyniku ingerencji kupującego (np. towar jest uszkodzony, został rozmontowany, zwrócony niekompletny) lub zostanie odesłana inna część niż otrzymana).


Reklamacja

Jako konsument ramach odpowiedzialności za niezgodność towaru z umową, kupujący ma 2 lata na złożenie reklamacji, przy założeniu, że niezgodność występowała już w chwili zakupu.

Wszelkie problemy z zamówieniem prosimy zgłaszać na sklep@presim.pl

W razie gdy reklamacja będzie uzasadniona, postaramy się wymienić zakupioną część, a jeżeli nie będzie to możliwe zwrócić lub obniżyć (za porozumieniem z klientem) wartość zamówienia.